Phone Booth
Stuart bruker en telefonkiosk for å ringe kjæresten, siden kona passer på telefonregningene hans. Men når det ringer i telefonkiosken, blir det skummelt.
Stuart Shepard (Colin Farrell) er en noe slesk forlegger som bruker en telefonkiosk til å ringe kjæresten sin, for kona passer på mobiltelefonregningen hans. Men når Stu tar en innkommende samtale i telefonkiosken, begynner det å bli skummelt. Nå er det et kappløp mot klokken mens Stu prøver å være smartere enn en psykotisk skarpskytter i et frenetisk løp fra telefonkiosk til frihet.