Siste Sjanse
Når Red Rock endelig åpner dørene til det nye nevrokirurgisenteret, blir Nic tvunget til å jobbe sammen med Cain igjen og oppdager at senteret ikke leverer på alle løftene de fikk. Mina og The Raptor jobber sammen med en ny kirurg på en hjertetransplantasjon med et uventet resultat.
Når Red Rock endelig åpner dørene til det nye nevrokirurgisenteret, blir Nic tvunget til å jobbe sammen med Cain igjen og oppdager at senteret ikke leverer på alle løftene de fikk. Mina og The Raptor jobber sammen med en ny kirurg på en hjertetransplantasjon med et uventet resultat. I mellomtiden blir Conrad bedt om å inspisere de tre pasientene som kan ha blitt forgiftet, etter at Bell ble personlig involvert.