The Preacher's Wife
En sjarmerende engel ved navn Dudley blir sendt til jorden for å hjelpe en ung prest og hans vakre kone å gjenopplive forholdet! Men ting får en morsom vri når Dudley ved et uhell faller for prestens kone!
Med Academy Award-vinner Denzel Washington og Whitney Houston, her er en morsom, romantisk komedie som vil sende åndene i taket! Washington spiller en sjarmerende engel med navn Dudley som blir sendt til jorden for å hjelpe en ung prest og hans vakre kone (Houston) å gjenopplive forholdet! Men ting får en morsom vri når Dudley ved et uhell faller for prestens kone! Fra regissør Penny Marshall og lerretfavoritten Gregory Hines. Denne kritikerroste komedien har også ni fantastiske sanger av Grammy Award-vinner Houston, inkludert hiten "I believe in You And Me".