Umbrellas
Seks år gamle Kyna bor i et land langt borte, der regnet aldri stopper. Hun tilbringer dagene sine med å leke med hunden sin, Nana, og får ly fra regnet under farens paraplyskjegg. Kyna er livredd for regnet, men når Nana forsvinner, må hun konfrontere frykten sin for å finne den bortkomne hunden sin.