Surrogaten
Når Terry og Greg, familiens homofile naboer vil ha barn, tilbyr Francine seg å være surrogatmor. Til ingens overraskelse, protesterer Stan.
Når Francine bestemmer seg for å være surrogatmor for naboene Terry og Greg, koker Stans republikanske blod. Selv om han later som om han er glad, kidnapper Stan babyen når den blir født og drar til Nebraska-grensen, hvor homofile par ikke har rettigheter. Samtidig tar Steve og Roger en "Howard Hughes" og murer seg inne når de tror Klaus er ute etter å ta dem.