Under the Tuscan Sun
Når hun er på ferie i Italia, kjøper Frances Mayers en villa i Toscana og bestemmer seg for å begynne på nytt. Når hun restaurerer huset og begynner et nytt liv, kommer en kjekk lokal mann inn i bildet og spriter opp tingene enda mer.