Underdog
Etter en ulykke i den mystiske laben til den gale forskeren dr. Simon Barsinister, får en beagle superkrefter … og evnen til å snakke. Med et flott superheltkostyme sverger Ungerdog å beskytte borgerne i Capital City, spesielt en vakker spaniel som heter Polly. Når Barsinisters og hans makker Cads onde plan truer med å ødelegge byen, er det bare Underdog som kan redde den.