Ut
På en vanlig dag er livet til Greg fylt av familie, kjærlighet og en livlig liten hund – men på tross av alt dette, har Greg en hemmelighet. Men dagen i dag er annerledes. Med litt hjelp fra den livlige valpen sin, og lite grann magi, lærer Greg kanskje at han ikke har noe å skjule.