Vacation Friends
På en resort i Mexico blir streite Marcus og Emily venner med de spenningssøkende festløvene Ron og Kyla. Marcus og Emily nyter en vill, gal uke der de lever i øyeblikket uten regler med de nye "ferievennene" sine. Måneder etter turen blir Marcus og Emily skrekkslagne når Ron og Kyla uinvitert kommer til bryllupet deres.
I denne rå og utsvevende komedien blir streite Marcus og Emily venner med de spenningssøkende festløvene Ron og Kyla på en resort i Mexico. Paret som vanligvis planlegger ting nøye, nyter en uke med uhemmet moro der de lever i øyeblikket, med de nye "ferievennene" sine. Måneder etter turen blir Marcus og Emily skrekkslagne når Ron og Kyla uinvitert kommer til bryllupet deres, og skaper kaos. Noe som viser at det som skjer på ferie blir med deg hjem.