Valkyrie
Valkyrie debuterte i Thor: Ragnarok, og ble introdusert som en robust "Kriger" som fanget andre krigere og solgte dem for "enheter". Men det ble snart avslørt at Valkyrie en gang var en del av en elitekampstyrke som sverget på å beskytte Asgard. Da Valkyrie oppdaget at hennes tidligere hjem igjen var truet av ondskap, ble den edle krigeren gjenfødt og til slutt utnevnt til konge av New Asgard.
Valkyrie debuterte i Thor: Ragnarok, og ble introdusert som en robust "Kriger" som fanget andre krigere og solgte dem for "enheter". Men det ble snart avslørt at Valkyrie var som Thor, en asgardianer, og var en gang en del av en elitekampstyrke som sverget på å beskytte Odins trone. Valkyrie forlot Asgard for lenge siden etter et bittert nederlag mot Hela: Thors søster og dødsgudinnen. Da det ble oppdaget at Hela hadde kommet tilbake for å pine Valkyries folk og tidligere hjem, ble den edle krigeren gjenfødt. Hun godtok å hjelpe med å redde Asgard fra tyranni og ondskap. LEGENDS forteller mer av Valkyries overraskende reise: fra å kjempe sammen med Avengers for å hindre Thanos, til så å bli utnevnt til konge av New Asgard.