Sellouts
Tommy går inn i mannskap-til-mannskap med ambulansearbeidere med sin tidligere arbeidsgiver, privat kontraktør Paragon Medics, når de tar seg av nødsfall som involverer en dialysepasient og på en parfymefabrikk. Samtidig finner Owen tonen med en vakker kvinne han treffer på en pengeinnsamling.