Trust Me
Beth skulker jobben og møter vennene sine på Mayas nye fancy spajobb i Manhattan. Hun har et gjenbesøk med sin første kjærlighet. Senere den kvelden treffes Beth og John for en svært forventet date som tar en overraskende vending.