Q&A
Brody er igjen satt i fangenskap, men denne gangen er det på amerikansk jord. Carrie blir tvunget til å spille annenfiolin etter det alvorlige feiltrinnet på hotellet, mens Estes er opptatt med å fjerne spor for å holde Jessica unna. Danas forhold til Finn tar steget videre fra hyggelig til dødsseriøst.