Drowned Lives
Melinda og Jim blir venner med et par hvis hjem er hjemsøkt av en seks-år-gammel jente som druknet i svømmebassenget deres. Mens Melinda finner ut hvorfor ånden til jenten terroriserer huset, møter hun også jentens bror, som mener dødsfallet hennes var hans feil. Delia, som solgte huset til paret, ønsker å stoppe dem fra å flytte ut.