Patos i patogenene
Jeffersonian-teamet haster for å forhindre et viralt utbrudd mens de etterforsker mordet på journalist Mia Garrett, etter at hennes infiserte lik blir funnet på et bio-fareanlegg. Når det muterte viruset som drepte Mia infiserer Jeffersonian-praktikant Arastoo Vaziri, er å løse mordet deres eneste sjanse til å redde ham.
Jeffersonian-teamet haster for å forhindre et viralt utbrudd mens de etterforsker mordet på journalist Mia Garrett, etter at hennes infiserte lik blir funnet på et bio-fareanlegg. Når det muterte viruset som drepte Mia infiserer Jeffersonian-praktikant Arastoo Vaziri, er å løse mordet deres eneste sjanse til å redde ham. Spenning og lidenskap bygges opp idet teamet kjemper mot klokken for å finne morderen – og kuren.