Welcome to the Job of Your Dreams
Horse bryter sammen og tar et standpunkt inne på et jobbsenter. Da Horse begynner å trekke seg tilbake, tar en mindre enn uskyldig tilskuer, eks-soldaten Miller, saken i egne hender. Da gjengen ser vennen sin fanget inne på et jobbsenter med en uforutsigbar bevæpnet mann, kommer de til unnsetning. Mens alt dette skjer, ser Yvonne, som er forlovet med fraværende Guy, at forloveden hennes ikke er som han ser ut til å være.
Horse når bristepunktet på jobbsenteret. Han truer med å gå drastisk til verks i håp om å gjøre andre oppmerksom på hva som skjer med menn som ham. Menn som har jobbet hele livet sitt og står igjen i alderdommen uten noe hjelp. Horse setter som alltid folks følelser først og dropper planen sin da andre blir påvirket av handlingene hans. Men en uforutsigbar tilskuer nekter å gi slipp på øyeblikket, og plutselig tar Horses protest en drastisk vending. En etter en samler “I blanke messingen”-gjengen seg i et forsøk på å redde Horse. Mens dette skjer, oppdager Yvonne at Guy ikke har vært helt ærlig med henne. Kan gjengen gjøre sitt beste for å redde dagen?