Worlds Apart (Part 1)
Når Spider-Man ser sine to hovedfiender, Venom og Carnage, kapre John Jamesons romskip på en tur til den mystiske planeten Counter-Earth, klarer han ikke å stoppe dem, og de to skurkene blir med Jameson til Counter-Earth, der skipet krasjlander og Jameson angivelig dør. Publikum klandrer Spider-Man for Jamesons død. Spider-Man spiller død og ligger lavt i et halvår til han får en ny nanoteknologisk drakt fra Reed Richards og får dratt til Counter-Earth.