Yellowstone
Få steder er like spesielle og unike som Yellowstone nasjonalpark - verdens første nasjonalpark. En villmarksjuvel med enorme skoger og vidåpne daler, et hjem for store besetninger med bison, ulveflokker og grizzlybjørner. Den ligger på toppen av en av verdens største supervulkaner, og gir liv til ikoniske geotermiske fenomener som geysiren Old Faithful og kilden Grand Prismatic Spring.