Zombies 3
Det er Zed og Addisons siste år på Seabrook. Byen Seabrook har blitt et trygt sted for monster og mennesker. Zed prøver å få et fotball-stipend så han kan bli den første Zombie som kommer inn på college, og Addison arrangerer en internasjonal Cheer-Off. Men så dukker det opp noen intergalaktiske gjester som også vil konkurrere, og gradvis sprer det seg en mistanke om at de er ute etter mer enn bare vennlig kappestrid.
Det er Zed og Addisons siste år på Seabrook, og ting er bedre enn noensinne. Byen har endelig akseptert monstre som en del av Seabrook, og har blitt et trygt sted for både monster og menneske. Zed er veldig nær å motta et fotball-stipend, og med det bli første Zombie som kommer inn på college, og han vil veldig gjerne gå sammen med Addison, som allerede har kommet inn. Addison gleder seg til å åpne byens nye “cheer-paviljong” med en stor internasjonal cheer-off-konkurranse. Så får byen et sjokkende besøk av en gruppe intergalaktiske gjester, som dukker opp for å delta i konkurransen. Selv om de motvillig lar romvesenene få delta, begynner mostre og mennesker i Seabrook gradvis å mistenke at romvesenene kanskje er ute etter mer enn bare vennlig kappestrid. Det er sekvenser med blinkede lys og mønster som kan påvirke lysfølsomme seere.