Culprits
Familiemannen Joe Petrus lever den amerikanske drømmen sammen med forloveden og stebarna. Men uten at de visste noe om det, var Joe involvert i en mystisk forbrytelse for tre år siden, og nå er hans farlige fortid i ferd med å innhente ham. Når en morder begynner å sikte seg inn på banden bak forbrytelsen, innser Joe at det bare er et tidsspørsmål før familien blir en målskive. Han returnerer til London for å spore opp den gamle gjengen og finne ut hvem som jakter på dem.