548 Days: Abducted Online
Unge Patricia Aguilar forsvinner og etterlater en knust familie. Uker med engstelse følger, til de gjenvinner håp idet Patricia gir livstegn. Men hun snakker og oppfører seg merkelig, som om hun er kontrollert av en annen. De finner fort ut at hun har reist til Peru, forført av guruen til en sekt, og starter kampen om å få henne tilbake, til tross for motstand fra Patricia. Sett fra hovedpersonenes ståsted, er dette historien om en familie som overvinner en tragedie.