Marvel's Hit-Monkey
En apekatt drevet av raseri og et motbydelig spøkelse slår seg sammen for å ødelegge Tokyos underverden.
En japansk snøape, hjulpet av spøkelset til en amerikansk snikmorder, drar på hevntokt gjennom Tokyos underverden, og blir de berømte «morderne av mordere».