Hvordan er livet egentlig for en nyskapende podcaster? Velkommen til LIKs daglige liv. Serien er produsert som en tradisjonell fiksjon, og vi dykker inn i hverdagssituasjonene hans. Hver episode blir koblet til en podcast. Disse to segmentene vil vise oss fordelene og ulempene med å være en internettstjerne! På grunn av det unike konseptet, har hver episode to uavhengige deler knyttet til samme tema. Første del PODCAST (3min) og andre del SERIE (5min).