OUT THERE: Crimes of the Paranormal
Åtte virkelige kriminalsaker med sjokkerende møter med den paranormale verdenen – gjennom øyevitneberetninger, ekspertintervjuer og helt nye etterforskninger. I hver sak, midt i et opprivende søk etter svar, kommer ett rykte ut av mengden: Det er noe umenneskelig på gang.