Snowfall er en dramaserie satt til begynnelsen av crack-epidemien i Los Angeles, og den tar opp den radikale innflytelsen perioden hadde på kulturen slik vi kjenner den i dag.
Snowfall er en dramaserie satt til begynnelsen av crack-epidemien i Los Angeles, og den tar opp den radikale innflytelsen perioden hadde på kulturen slik vi kjenner den i dag. Historien følger flere karakterer på kollisjonskurs, inkludert Franklin Saint, en ung gategründer på jakt etter makt, Gustavo "El Oso" Zapata, en meksikansk bryter som er innblandet i en maktstrid i en forbryterfamilie, Teddy McDonald, en operativ leder i CIA som rømmer fra en mørk fortid og starter en operasjon utenfor organisasjonen for å finansiere det nicaraguanske Contra, og Lucia Villanueva, den beherskede datteren av en meksikansk forbryterkonge. I "Snowfall" jobber alle mot de ultimate målene sine om penger, makt og innflytelse i Los Angeles.