The Accident
«The Accident» utforsker et glemt lokalsamfunn ødelagt av en katastrofe. En eksplosjon og katastrofal kollaps på en byggeplass for et nybyggprosjekt i Glyngolau, en glemt by i et Storbritannia i endring, tar livene til lokale barn. Mens sorg blir til sinne, blir lokalsamfunnet tvunget til å konfrontere vanskelige sannheter i søken etter rettferdighet.