Welcome to Chippendales
En omfattende ekte-kriminalitetssaga, «Welcome to Chippendales» forteller den skandaløse historien til Somen «Steve» Banerjee, en indisk immigrant som ble den usannsynlige grunnleggeren av verdens største imperium for mannlige strippere – og som ikke lar noe stå i sin vei i prosessen.