Pocoyo
Pocoyo er et nysgjerrig og vennlig barn som elsker moro og alltid er på jakt etter noe nytt. Om han er på oppdrag med vennene i verdensrommet, eller bare rydder i tingene sine, så er hver dag uansett et eventyr!