Abbott Elementary
En arbeidsplasskomedie som følger en gruppe dedikerte, lidenskapelige lærere – og en lettere tonedøv rektor – mens de navigerer gjennom det offentlige skolesystemet i Philadelphia. Til tross for oddsen som er mot dem, er de fast bestemt på å hjelpe elevene sine å lykkes i livet, og selv om disse utrolige offentlige tjenestemennene kanskje er i undertall og underbemidlet, elsker de det de gjør – selv om de ikke elsker skoledistriktets mindre-enn-fantastiske holdning mot å utdanne barn.