Avengers Assemble
Iron Man, Hulk, Thor, Captain America, Hawkeye, Falcon og Black Widow forener krefter for å bekjempe trusler de ikke takler på egenhånd. Når Avengers står sammen, har ondskapen ingen sjanse!