Ayla & The Mirrors
Ayla, en rik og bortskjemt jente, får et sjokk etter å ha mistet faren sin og sitter igjen uten hukommelse. Uten noen til å gjøre krav på henne, ankommer hun El Bosque-krisesenteret. Der møter hun Inés og The Mirrors, en dansegruppe. Hun oppdager også en overraskende evne: å høre andres følelser gjennom musikalske visjoner. Tanten Esmeralda holder et godt øye med henne for å sikre at jenta ikke er en trussel mot hennes nyarvede formue.