Besos al aire
Besos al Aire, en miniserie på to episoder, er en emosjonell, romantisk komedie med et snev av drama, som relaterer åtte sammenvevde historier med karantene som bakteppet og kjærlighet som hovedpersonen. Tonen i Besos al Aire er optimistisk og positiv, men den forsaker ikke dramaet, anspentheten og konflikten typisk for den vanskelige tidsperioden der historiene finner sted.