Black Rock Shooter Dawn Fall
Året er 2062. Jorden ligger i ruiner etter et mislykket automatiseringsprosjekt for arbeidskraft der AI-en ved navn Artemis startet krig mot menneskeheten. En jente, Empress, våkner i en forskningslab. Som én av de tre overlevende vokterne må hun ødelegge den Orbitale heisen før Artemis kan fullføre byggingen av dem. Å mislykkes vil resultere i at en maskinhær oversvømmer jorden.