Bleach
Så lenge han kan huske, har Ichigo Kurosaki vært i stand til å se spøkelser. Men når han møter Rukia, en Soul Reaper som kjemper mot onde ånder kjent som Hollows, finner han ut at livet hans er forandret for alltid.