Bluey Kortfilmer
Bluey kortfilmer er en samling av morsomme og søte øyeblikk med Bluey og Bingo. Vi introduserer noen nye figurer sammen med fanfavoritter, inkludert Muffin som gjør en opp-pakkingsvideo, pappa som får en tatovering, og går bak kulissene i Bluey og Bingos drømmehus.