Comtradicao
Den anerkjente kokken Henrique Sá Pessoa lager nytolkninger av tradisjonelle portugisiske retter på en reise til den portugisiske gastronomiens røtter, og kommer tilbake til gamle oppskrifter for å modernisere tradisjonell kosemat.