Eveline's Asian Favourites
I "Eveline's Asian Favourites" viser Eveline Wu at det ikke trenger å være vanskelig å lage deilige asiatiske retter! Eveline Wu er kokk og eier av åtte restauranter. Steg for steg forklarer hun hvordan du raskt og enkelt kan tilberede hennes favoritter. Hver episode presenterer et nytt kjøkken. Blir det indisk, japansk, kinesisk, thai eller kanskje koreansk mat? Alle oppskriftene er kjempegode.
Eveline Wu er kokk og eier av åtte restauranter. I hver episode viser hun deg hvordan du kan lage hennes asiatiske favorittretter hjemme. Steg for steg forklarer hun hvordan du raskt og enkelt kan tilberede et deilig måltid. Og hver gang er det et nytt kjøkken som presenteres. Blir det indisk, japansk, kinesisk, thai eller kanskje koreansk mat? Alle oppskriftene er kjempegode. God fornøyelse!