Firefly
Besetningen på et stjerneskip reiser gjennom det ytre rom etter at jordens ressurser har blitt redusert og tvunget dem til å lete andre steder i 2517. Kaptein Malcolm «Mal» Reynolds (Nathan Fillion) styrer bandittbesetningen sin gjennom hva som helst for å holde dem i live og flygende.