Flipante Noa
Noa, en spesiell og snill tolv år gammel jente, kommer fra Antarktis for å studere ved ESKA. Hver morgen på ESKA vil selv den mest ubetydelige detaljen om den "siviliserte verden" bli et vanvittig eventyr for Noa og hennes vennegjeng. Når alt snurrer og hopper rundt dem, vil Noa kjenne betydningen av vennskap og lære om å være tro mot seg selv.
Noa, en veldig spesiell og snill tolv år gammel jente, kommer fra Antarktis, hvor foreldrene jobber som forskere, for å studere ved ESKA, en internatskole designet for barn som elsker å stå på skøyter, BMX eller noe med hjul. Hver morgen på ESKA vil selv den mest ubetydelige detaljen om den "siviliserte verden" bli et vanvittig eventyr for Noa og hennes helt spesielle vennegjeng. Det er også Noas imaginære venn Kev, en veldig bestemt pingvin som ikke kan holde seg unna trøbbel. Når alt snurrer og hopper rundt dem, vil Noa kjenne den sanne betydningen av vennskap og lære om å være tro mot seg selv. Hun blir passet på av Theresa, den uforutsigbare rektoren, Julius, skøytelæreren, og Matías, den merkelige vaktmesteren/altmuligmannen/gartneren på ESKA.