Gabby Duran & de umulige
Gabby Duran føler at hun alltid lever i skyggen av sin vakre, suksessfulle mor, Dina, og sin veslevoksne lillesøster, Olivia. Men Gabby finner sin mulighet til å skinne når hun får en utenomjordisk jobb: å sitte barnevakt for en uregjerlig gruppe med viktige utenomjordiske barn som gjemmer seg på Jorden. Fryktløs og modig tar Gabby utfordringen med å bevise at hun er den beste barnevakten i galaksen.