Gangnam B-Side
Da Jahee, den beste callgirlen på en klubb i Gangnam, forsvinner vender Kriminalbetjent Kang Dongwoo tilbake for å løse saken. Politiadvokat Min Seojin vil stige i gradene. Og en forbryter, Yoon Gilho, blir utpekt som hovedmistenkt. De tre løser opp et nettverk av forbindelser bak savnetsaken.
En rekke savnede personer gjør at Seoul gjennomsøkes. Samtidig forsvinner Jahee, den beste callgirlen på en klubb i Gangnam. Kriminalbetjent Kang Dongwoo vender tilbake for å løse saken. Politiadvokat Min Seojin vil stige i gradene. Og en beryktet forbryter i Gangnam, Yoon Gilho, fremstår som en hovedmistenkt. De tre undersøker et nettverk av skjulte forbindelser for å avdekke sannheten bak savnetsaken.