GhostForce
Liv, Andy og Mike danner i all hemmelighet et superhelt-team, Spøkelsesstyrken, for å kjempe mot spøkelsene som skaper kaos i New York og bruker frykt for å styrke kreftene sine.
Liv, Andy og Mike er tre videregående-elever som i all hemmelighet danner Spøkelsesstyrken, et superhelt-team med spøkeleskrefter. Med teknologi som lages av mentoren deres, Ms. Jones, og med hjelp fra den mystiske Glowboo, kjemper de for å fange spøkelsene som hjemsøker New York City. For å overvinne med dem må heltene våre jevnlig slå seg sammen og samarbeide … før de drar tilbake på skolen til neste time!