Guilty Pleasures
Denne 24Kitchen-serien handler om Guilty Pleasures. I hver episode forteller kjente nederlandske personer om sine koseretter og deler sine favoritter. 24Kitchen-kokk Perry de Man gjør en original vri på disse rettene.
Denne 24Kitchen-serien handler om Guilty Pleasures. I hver episode forteller kjente nederlandske personer om sine koseretter og deler sine favoritter. 24Kitchen-kokk Perry de Man gjør en original vri på disse rettene. Sammen lager de en gourmet-versjon av retten. Vil kjendisen like den nye versjonen?