High Potential
Skrevet av Drew Goddard («The Good Place», «The Martian») og med Kaitlin Olson i hovedrollen, «High Potential» følger en enslig mor med et enestående hode, hvis ukonvensjonelle evne til å løse forbrytelser fører til et uvanlig og ustoppelig partnerskap med en erfaren detektiv (Daniel Sunjata) som alltid følger regelverket. Basert på den populære franske serien «Haut Potentiel Intellectuel».