Invisible
Basert på romanen av Eloy Moreno. Capi, en tolv år gammel gutt med et normalt liv, har vært gjennom en forferdelig ulykke som ga han alvorlig posttraumatisk stresslidelse. Verken skolen, vennene eller familien hans kan forklare hva som har skjedd. Psykologen hans er bestemt på å lære hele historien til Capi og finne ut hvorfor han havnet i den situasjonen.
Basert på romanen av Eloy Moreno. Capi, en tolv år gammel gutt med et normalt liv, har vært gjennom en forferdelig ulykke som ga han alvorlig posttraumatisk stresslidelse. Verken skolen, vennene eller familien hans kan forklare hva som har skjedd. Psykologen hans er bestemt på å lære hele historien til Capi og finne ut hvorfor han havnet i den situasjonen. Sakte, men sikkert, begynner Capi å stole på psykologen og forteller om kreftene som kan gjøre han usynlig, og at de forferdelige marerittene han har hver natt er koblet til monstrene og dragen som forfølger han.