Istid: Scrat på eventyr
Seks helt nye animerte "Istid"-eventyr med det uheldige sabeltann-ekornet Scrat. Han opplever opp- og nedturene ved å være far når han og den bedårende og uskikkelige Baby Scrat bytter på å komme hverandre nærmere og slåss om å eie den høyt elskede eikenøtta.