Tomorrow, I'll Be Someone's Girlfriend
Yuki tjener sitt levebrød som en utleiekjæreste. Rina drukner ensomheten sin i menn. Aya får konstant plastisk kirurgi. Moe lever livet sitt upåvirket av andre. Yua lever i øyeblikket i utelivsdistriktet. Hver av dem er fulle av sine egne komplekser, bekymringer og følelser. Det som ligger foran dem der de sliter for å finne sin vei i verden skaper mye empati.