King of the Hill
Fra skaperen av Beavis og Butt-head, Mike Judge, og tidligere Simpsons-forfatter/produsent Greg Daniels, kommer King of the Hill, en skarp tegneseriekomedie som forteller om livet og utfordringene til Hank Hill fra Texas, familien og naboene hans.