Kiya & Kimoja-heltene
Kiya & Kimoja-heltene følger de actionfylte eventyrene til danse- og kampsportelskende Kiya og hennes bestevenner, Motsie og Jay. Ved hjelp av sine krystall-krefter er de superhelter i den sørafrikansk-inspirerte byen Kimoja, hvor de ordner opp, så alt blir topp og glede og harmoni gjenopprettes i nærmiljøet.