Lab Rats: Elitestyrken
Lab Rats Chase og Bree må nå samarbeide med Supersykehusets Kaz og Oliver og Skylar for å lage en ny "Elitestyrke" som kombinerer det beste fra bionikk og superkrefter.
Etter at den diabolske androiden Marcus Davenport er bekjempet på Bionic Island, setter Donald Chase og Bree på et nytt oppdrag. Supersykehusethar blitt ødelagt av to formskiftere med en vendetta mot alle superhelter. Chase og Bree må samarbeide med Kaz, Oliver og Skylar om å lage en ny "Elitestyrke" som kombinerer det beste fra bionikk og superkrefter. Disse heltene må lære seg å jobbe sammen som et team på et nytt oppdrag for å beskytte Centium City. Sammen bestemmer de seg for å spore opp skurkene og holde verden trygg.